Tuesday, 17 May 2011

=)

Assalamualaikum
hahahaah..hri ni aq nk bercerita tentang 
"SAHABAT KARIB"

1.Muhamad dinie Fikrie bin Mohd Raedi.
orng nya kacak.tp sbenrnya terlbih perasan..da ke dyew kata muka dya mcm Justin bibier..isshhh,,please..hahaah
lnsnng x da roman Justin..
tp dya kacak kan..untung lah .
(tp jgn cri dye kat FB ek)
dah di TAKEN..

ini aq nk cerita kisah kitorng smsa msing2 x da orng umah..
hahahahahah
aq ngn dinie ni boleh dikatkan nakal lah gak..mata mliar siut..hahaahha
klu kuar hag out 2 mta ni asyik tgok awek je
msing2 smpan angn nk couple.agknya klu dinie ni x couple g..da peneman aq usha awek hahah
 terbukti ayat dinie lagi manis..
akhrnya 
impian sahabat aq ni tercapai..

pasangn bahgia
hhahahahha
(ko jgn mrh aq lak ek..sbb curi gmbr ko ni..)
ahahhaah

bak kata aq elok nikah kn je diowng ni..cpt skit aq asew nsi minyak..hihihi
amin..

semenjak 2 menjak,3 menjak nie,,dinie tersenyum sorng2 mcm kerang busuk..kerang busuk pun  x mcm dia
hahaahahahhahahahaah
biasa lah kan..orng hati manyak senang..hidup bahagia.hihihi
aq doakan korng 2 kekal hingga ke jinjang pelamin n hingga ke ahir hayat.
Peringatan..
(kalau korng x ajk aq kenduri perkahwinan korang)
aq tubin muka ko..hahaha

ok lah cukup lah smpi sni tntng coretan pasl sahabt karib..
aq pun x thu knpa aq nk tulis cita sal dya..ahahha
k salam.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...