Monday, 2 May 2011

percutian 3 hari 2 malam..

Assalamualaikum.terima kasih kepada yang sudi membaca blog nie..aku nie jarang update blog nie
x da idea sebenrnya..
Pasal percutian 3 hari 2 malam ini berlansung di Kompleks Rakan Muda Kuala Pilah
pada 18-20 april..
Kami dipilig oleh lecture kami untuk mengikuti kursus nie sebagai wakil pelajr melayu kolej kami..
padahl kami jew melayu yng da.huhuh
kami diketuai oleh Pengerusi Pertinam kami..orng nye kacak..single lagi..
ini gerangn orangnye:
Kacak kan..tapi erm2 sikit..
nk knl tinggal kan komen..atau pun search Fb dye Ahmad Ahmadi...=)

Nie saja je nk promote(perli,sebb sdp dye bahn aq kan)hihihihi
eeehhhh..dah jauh menyimpang nie..tapi lah ketua kami....

Hari Pertama:18.04.2011
 kitorang berkumpul di skolah.seramai 9 orng pelajar iaitu 4 lelaki.5 perempuan..macam2 gelagat,reaksi kami msa nk bertolak..(sebb excited x yah belajar pp.)huhuh..Pakaian msing2 x ingt,semua beg bsar2...kitowang bertolak tepat kul 12.00 tgh,bertolak kt ppd seremban..Dari ppd seremban nk ke kompleks tersebut,kami naek bas.Yang kelakarnya psl bas nie..ialah bas kanak2 pendidikan khas,ptut lah orng pandang jew kitorng..mlu weh..
Dah siap pendaftaran n tkliamt..aq asa mcm nk lari blik je..itu x leh wat.ini x leh wat..leceh..dah lah asing bilik..tp yang pling best ialah..bnyak kelapa muda..hahahahaha..spe yang pergi kem 2 thu lah,juga nsib baek lah dpt  knal2 ngn bdak bilik yng sporting gila..best..

Hari kedua:19.05.2011
 Hari kedua ni bnyak aktiviti berkumpulan..nsib baek aq dpt team yang best n gempak..iaitu kumpulan 9..(kelapa muda pun bnyk)hahaahahah =)....macam aktiviti kitowng bwt..mmg gempak gila..happy gila..maen pun mcm bdk2 dah.smpi x sdr umur dah 19..aq nak maen g..ahahahahahhahaha

Hari ketiga:20.04.2011
 Hari terakhir kami berada disini..sedih gila..x nk berpisah dgn kwan2 bru..tapi nk bwt cm new kan..hidup mesti diteruskan..yng tinggl sebagi kengn hnyalah gmbr2..(aq grm sbb time ni encet aq osak lak..argghhh)
tp dpt lah 2 keping gmbr lg..sblm blik..erm...


cukup lah sampi sini coretan kisah aq untuk kali ini..da msa dan ketika and da cerita baru..aq akan certa kn kt sini..cma sudi tak sudi jew lah korng nk bca...
Assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...